luni, 27 august 2012

Sfantu Gheorghe - Campingul Delfinul -Primul concert intrerupt de ploaie

In spiritul unor amintiri din 2007, de la Festivalul  de Muzica Tanara „Prometheus”, am acceptat invitatia de a concerta „pro bono”, (lucru care nu se va mai intampla de acum incolo) in Campingul Delfinul, la Sfantu Gheorghe.
Am regasit campingul aglomerat, dar nu foarte ... asa cum stiam ca este de obicei in perioada Festivalului de Film.
Venisem in formula de 6, cu cei doi colaboratori ai nostri, dar din pacate, pe scena am urcat numai 4. Neintelegerile din trupa au fost transate scurt, ramanand astfel formula de baza, fara clape si al doilea chitarist.
N-am trait niciodata asa frig la Sfantu Gheorghe in august! O ploaie mocaneasca, rece, ne-a amanat probele de sunet pana la orele 19.00. Am crezut ca am scapat ...ne-am apucat de cablat, montat, carat. Am facut doua piese la probele de sunet. A iesit cat de cat OK.
Intr - o ora eram din nou pe scena...Am cantat pe ploaie cat s-a putut... pana au cedat monitoarele, au inceput sa baraie cablurile ... si la final, ne-am dat jos de pe scena, cu promisiunea ca incercam a doua zi...
Pe 13, vreme frumoasa...senin, merg sa vorbesc cu organizatorii sa stabilim daca putem canta...dar intre timp....fusese concediat sunetistul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu