joi, 9 august 2012

12 Sfantu Gheorghe - 15 Ziua Marinei, Faleza Tulcea

Nici n-am apucat sa ne dezmeticim bine si o noua provocare vine peste Foisorul de Folk. Pe 12 august cantam in ultima seara a Festivalului International de Film - Anonimul. Mare provocare mare pentru ca vom avea in fata noastra un public extrem de numeros si extrem de exigent. Ne vom prezenta CD-ul, vom canta tot de pe album si probabil, la final, de distractie, colegii mei vor face si niste coveruri.
Despre Sfantu Gheorghe, Campingul Delfinul, trebuie sa spun ca este locul in care am reintrat in lumea folkului, dupa o pauza de 3 ani. De la plecare din Iasi, din studentie, nu mai cantasem, pusesem chitara in cui. In 2007, la Sfantu Gheorghe, Nicu Alifantis organiza Festivalul National de Muzica Tanara - Prometheus. Extrem de bine structurat, festivalul dadea posibilitatea fiecarui concurent sa aiba propriul sau recital. Dupa ce am avut primul meu recital, la sfantu, vine un pusti de 15 ani, pistruiat si vai de mama lui si-mi spune... stii si eu cant la chitara! Sunt la Liceul de Arta din Tulcea. N-o sa ghiciti cine era....decat daca va spun eu. Si va spun. Era actualul meu coleg de trupa, Alex Cismaru. No, din 2007 am mai cantat de 3 ori in campingul din Sfantu Gheorghe, de fiecare data atmosfera a fost una superba, atmosfera de care speram sa avem parte si pe 12 august, drept pentru care va asteptam la concert!

Marea provocare insa pentru Foisorul de Folk este reprezentatia de Ziua Marinei, pe 15 august, pe aceeasi scena cu Proconsul si Voltaj. Avem o ora de spectacol pe scena mare. Stim sigur ca vor fi cateva mii de oameni pe faleza municipiului, stim ca se va inregistra si se va difuza de catre televiziunea locala. Azi avem ultima repetitie pentru a pune la cap play -listul si abia asteptam sa ne intalnim cu prietenii nostri pe care nu i-am mai vazut de ceva timp.

Pe 19 august, tulcenii ne pot vedea din nou, intr-un concert in Piata Civica, in cadrul caravanei Avon.
Vom avea si acolo 30-45 minute de spectacol si mizam pe un public la fel de numeros.

Pana atunci, emotie si energie, pentru ca asta caracterizeaza muzica Foisorului de Folk. Si nu uitati, ca marea e si iubita voastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu