miercuri, 8 august 2012

Foisorul de FOLK la Folk You - Florian Pittis, 2012

Am primit cu emotie stirea ca vom concerta la Folk You. Am fost coplesit de-a dreptul de numele de pe afis. Emeric Imre, Alina Manole, Mircea Baniciu, Florin Chilian, Tudor Gheorghe, Nicu Alifantis, Ada Milea, Phoenix, Maria Gheorghiu, Maya, Taxi, Vama, Compact fara sa - i supar pe ceilalti... si undeva a doua trupa din ziua a II-a, Foisorul de Folk.
Trupa trece prin transformari mari. Chitaristul Alex Cismaru si-a revenit si a urcat pe scena cu noi, facand solo-ul la Cantecul Nebunului intr - un mare fel, desi are inca umarul imobilizat. Claparul nostru, Florin Botez, era la prima cantare cu noi. Bahader Abdurain, chitaristul nou, incepea sa se rodeze. Zile intregi de repetitii in noua formula, nervi, strigate, urlete!
Cam asta era atmosfera inainte de FOLK YOU! Odata ajuns in Vama, m-am linistit complet. Am urcat la probele de sunet direct de plaja, relaxat, asa cum am urcat si la concert, tot de pe plaja. Stiam ca va fi bine, doar aveam langa mine cei mai buni instrumentisti din Tulcea cu care am cantat vreodata. Plus ca simteam in spate energia tobelor lui Florin si naiul lui Cristi ma linisteste de fiecare data. Am inceput cu Cantecul Nebunului, pe versuri de Ion Minulescu. Crescendo de nai si tobe si soloul lui Alex de final ne-au asigurat succesul de inceput la public, efect pe care piesa asta il are tot timpul. Am continuat cu Doi copii, facand-o fericita pe Flori, o buna prietena de-a mea din timpul Cenaclului Moldavia. Au urmat Foisorul de Folk si Iubita mea e marea si nu mica mi-a fost mirarea vazand oameni fredonand piesa, semn ca baietii de la Folk Frate au facut- o cunoscuta in Iron City in Bucuresti. Cam asa s-a desfasurat prezenta noastra la Folk You. Multumim Marius Tuca, multumim Jurnalul National, multumim Dana Andronie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu