marți, 21 decembrie 2010

Cenaclul Moldavia 2010

Pe 15 decembrie trupa Foişorul de Folk a fost invitată sa susţină un recital la Iaşi în cadrul cenaclului Moldavia alături de Descantec, Zări, Florin Sasarman, Maria Gheorghiu şi mulţi alţii.Aceasta a fost ideea principala.
 Mai pe înţelesul tuturor, eu (Cristi) şi cu Alex am chiulit, practic, de la şcoală pentru a merge la Iaşi împreuna cu Foişorul. Am ajuns în Iaşi cam pe la 5 seara, numai bine. La 7 începea spectacolul. Ne-am dus acolo sa mai apucam sa facem şi noi o probă de sunet, dar din păcate n-am reuşit. Ne-am reiltalnit cu bunii noştri prieteni de la Descantec şi Zări, bineînţeles s-a lăsat cu hug-uri şi pupături.
Revenind la recital, am cîntat 5 piese, şi anume: Cîntecul nebunului, Aşteptare, Doi copii, Ruga şi Iubita mea e marea. Din cauza promovării slabe, nu prea am avut public iar sonorizarea a cam lăsat de dorit. 
Lasînd astea la o parte, ne-am distrat de minune! Abia aşteptăm sa cîntăm şi în alta parte!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu