duminică, 16 octombrie 2011

Festivalul Castanilor 2011 Ploiesti in memoriam Gabi Dobre

De curand, mai exact saptamana trecuta, am participat, tot in formula de doi din pacate, la "Festivalul Castanilor" editia XII ce s-a tinut la Teatrul Toma Caragiu din Ploiesti.
A fost foarte frumos, avand in vedere ca ne-am intalnit cu prietenii nostri, Claudia Ciobanu, Ionut Mangu, Roxana Zapartan, Adela Titescu, Alexandra Sidor, Zari, Dava, Icarus. In plus ne-am facut prieteni noi precum Cosmin Vaman, Alexandra Andrei, Marius Dascau si Proiect Tivodar.
Organizarea a fost OK, cazarea si mai OK. Am avut parte de recitaluri extraordinare din partea lui Ionut Mangu si Ioan Onisor, Ducu Bertzi, Zoia Alecu si Ioan Gyuri Pascu.
Dupa premiere, unde noi am obtinut "Premiul Redactiei Radio Romania Actualitati", am facut un mic after party in Irish Pub The Shamrock alaturi de Claudia Ciobanu, Proiect Tivodar (Preimiul Gabi Dobre), Icarus(Premiul pentru creatie), Cosmin Vaman (Premiul Publicului) si Alexandra Andrei (Marele Premiu). Ne-am distrat pe cinste cantand piese de la Pink Floyd, Deep Purple, Guns n' Roses, Travka, Antract, Taxi, Compact, dar si piese proprii... 









 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu